divendres, 21 de desembre del 2012

Mine! i El cel és vermell 

de l'àlbum "La fi del món"

Avui és la fi del món i encara no ho sap ningú
una pluja d’asteroides, la tenim gairebé al damunt
ho han dit pel telenotícies
creix la histèria col·lectiva
fins l’acceptació hi ha sis estats
que inclouen l’anarquia i la barbàrie

No m’importa si el cel és vermell
jo avui estic molt content
que ja no passi, un dia més
sense tu
No passa res si el mar és de gel
a mi em sembla bé
que ja no passi un dia més
sense tu

S’han declarat cent mil incendis
cauen els gratacels
costa una mica de creure
que ningú tingués un “pla b”

Tanta història i tanta ciència
no han servit d’una puta merda
els minuts s’escapen i ara si que ho entens bé
com em sento quan m’abraçes

No m’importa si el cel és vermell
jo avui estic molt content
que ja no passi un dia més
sense tu
No passa res si el mar és de gel
a mi em sembla bé
que ja no passi un dia més
sense tu


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada