dilluns, 8 d’agost del 2011

Lidia Pujol i "l'Amèlia" de l'àlbum "Els amants de Lilith"







Malalta esta malalta,
la filla del bon rei.
Els metges la visiten,
però no saben quin mal té.
També hi va sa mare,
ja no hi ha remei.
Filla, la meva filla,
de quin mal vos dolgueu.
Mare, la meva mare,
penso que be ho sabeu.
Metzines me n'heu dades
que em maten el cor meu.
Ai que el meu cor se'm nua
com un pom de clavells.
Ai que el meu cor se'm nua
com un pom de clavells.
Filla, la meva filla,
d'això vos confessareu,
quan vos 'gueu confessada
el testament fareu.
Totes les meves joies
als pobres donareu.
Totes les meves robes
són per la mare de deu.
Ai que el meu cor se'm nua
com un pom de clavells.
Ai que el meu cor se'm nua
com un pom de clavells.
Filla, la meva filla,
i a mi que em deixareu.
Mare, la meva mare,
a vos el marit meu.
Perquè el tingueu en cambra
tothora que vulgueu.
Perquè el beseu de dia
tal com de nit ja feu.
Ai que el meu cor se'm nua
com un pom de clavells...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada