dimecres, 8 de juny del 2011

Menaix a truà i "Cap al cel"




No tinc por de perdre el nord
no tinc por de caure en l´error
El que crec és el que sóc
però sé que no tinc temps per aprendre-ho tot.
No tinc por d'oblidar-ho tot
de tornar enrere i començar de nou.
No m´agrada la gent decent
tampoc m´importa quan sóc transparent.
Potser tu em diràs que fer.

Abans que sigui massa tard

aixecaré les mans
miraré cap al cel
i li demanaré que el món
no pari de girar
i que es pugui fer vell.

No tinc temps per perdre el temps

quan no mires tot passa corrent.
Tothom s´ofega quan tot va bé
em sembla que el món gira del revés.
Potser que em diguis que m´està passant
on tothom se sent lliure em sento empresonat.
Potser tu em diràs que fer
quan encerti o ensopegui potser em diràs que fer.

Abans que sigui massa tard

Aixecaré les mans
Miraré cap al cel
i li demanaré que el món
no pari de girar
i que es pugui fer vell.

No tinc por de perdre-ho tot,

el que tinc no és el que sóc.
Abans que sigui massa tard
Aixecaré les mans
Miraré cap al cel
i li demanaré que el món
no pari de girar
i que es pugui fer vell.

Abans que sigui massa tard

Aixecaré les mans
Miraré cap al cel
i li demanaré que el món
no pari de girar
i que es pugui fer vell

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada