diumenge, 10 d’abril del 2011

Versió de Bob Dylan "Escolta-ho en el vent" de Gerard Quintana


Per quants camins l'home haurà de passar
abans que arribi a ser algú.
Quants mars mar haurà de creuar un colom blanc
per dormir a la platja segur.
Quants canons més hauran de disparar
abans que per fi es quedin muts.

Això amic meu només ho sap el vent.
Escolta la resposta dins el vent.

Quantes vegades podrem mirar amunt
abans d'arribar a veure el cel.
Quantes orelles haurem de tenir
per sentir com ploren arreu.
Quantes morts més ens caldran, amic meu
per saber que ha mort massa gent.

Això amic meu, només ho sap el vent.
Escolta la resposta dins el vent.

Quant anys podrà un muntanya existir
abans que l'ensorri la mar.
Quant temps la gent haura de seguir
per guanyar-se la llibertat.
Quantes vegades podrem girar el cap
fingint que no ens n'hem adonat.

Això amic meu només ho sap el vent.
Escolta la resposta dins el vent.

Això amic meu només ho sap el vent.
Escolta la resposta dins el vent.


I ací teniu la versió original amb foto del mateix Bob Dylan:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada